Frmacil

Frmacil

Acil Sorunlara Acil Çözüm




Geri git   Frmacil >
(¯`·.(¯`·.Hayat Ve Yaşam ·´¯).·´¯)
> Aile - Hayat Ve Yaşam > Güzellik & Bakım

Forum Kuralları İletiler Kayıt ol Yardım Üye Listesi Ajanda Arama Bugünki Mesajlar Forumları Okundu Kabul Et

.Filistine Destek İsraile Tepki .

Makyajda köpüğün Sırrı | Güneş Kremini ovalayarak Sürmeyin!!
Cevapla
 
Seçenekler Stil
Alt 21-04-2008   #1
Profil Bilgileri
Süper Moderator
 
DereeN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik tarihi: Nov 2007
Bulunduğu yer: Kbh
Mesajlar: 8.609
Üye No: 580
Tecrübe Puanı: 103
Rep Puanı : 8094
Rep Derecesi
DereeN has a reputation beyond reputeDereeN has a reputation beyond reputeDereeN has a reputation beyond reputeDereeN has a reputation beyond reputeDereeN has a reputation beyond reputeDereeN has a reputation beyond reputeDereeN has a reputation beyond reputeDereeN has a reputation beyond reputeDereeN has a reputation beyond reputeDereeN has a reputation beyond reputeDereeN has a reputation beyond repute
Reklam
www.dantel-orgu.com
Standart Sağlıklı beslen yüzün kırışmasın

Sağlıklı beslen yüzün kırışmasın Amerikalı araştırmacılar, sağlıklı beslenmenin yüzdeki kırışıklıkları önlediğini açıkladı Peki yüzdeki kırışıklıkları ve çizgileri önlemek için neler yemeliyiz? Mayo Klinik Kadın Sağlık ...

Sağlıklı beslen yüzün kırışmasın




Amerikalı araştırmacılar, sağlıklı beslenmenin yüzdeki kırışıklıkları önlediğini açıkladı Peki yüzdeki kırışıklıkları ve çizgileri önlemek için neler yemeliyiz?

Mayo Klinik Kadın Sağlık Kaynakları uzmanları tarafından yayınlanan raporda, beslenme tarzının yüzde kırışıklık oluşmasını etkilediği belirtildi

Journal of American College of Nutrition dergisinde yer alan araştırma raporunda, fazla miktarda sebze ve meyve tüketerek her gün zeytinyağlı yiyeceklere yönelenlerin, cilt sağlığını da koruyabildikleri belirtildi

Avustralya, İsveç ve Yunanistan'da 70 yaş ve üzeri 400 insan üzerinde araştırma yapıldı Koyu ve açık renkli cilde sahip olanlar da dahil, baklagiller, zeytinyağı, kuru yemiş ve besin değeri korunmuş un ile yapılmış ekmekle beslenen insanlarda ciltteki kırışıklıkların daha az olduğu saptandı

Cildi kırıştıran besinler


Tereyağı
Kırmızı et
Şekerli yiyecekler
Bilim adamları, anti kanserojen değeri olan A, C ve E vitaminlerinin cildi, çevresel etkilerin meydana getirdiği zararlardan koruduğu kaydedildi

 

DereeN isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Sponsored Links

Google'a ekle
Yudumla   Mumsema   Derya Gibi   Oya
Cevapla
Tags: , , ,


Bookmarks
Seçenekler
Stil


Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Cevaplar Son Mesaj
Yüzün D.K.F.Q Resimli Şiirler 0 31-07-2008 22:30
Bel fıtığı için bol bol yüzün Senatör Sağlık-Genel 0 14-07-2008 10:05
Susuştu Yüzün DereeN Şairlerimiz Ve Şiirleri 0 17-06-2008 17:53
Sağlıklı Beslen, Güzel Yaşa sen_AY Diyet Beslenme 0 20-05-2008 11:07
Hasret Kalmış Yüzün Gülmelere.. The_NiSsA Ayrılık ve Yalnızlık 0 03-05-2008 12:41



Bütün Zaman Ayarları WEZ +2 olarak düzenlenmiştir. Şu Anki Saat: 10:16 .
TOPlist TOPlist Add to Google
Powered by vBulletin® Version 3.7.4
Copyright ©2000 - 2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0 ©2008, Crawlability, Inc.
Yudumla